Mostrando entradas con la etiqueta fotografia. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta fotografia. Mostrar todas las entradas

domingo, 16 de noviembre de 2008



CHEMA MADOZ


Un treball de fotografia amb nens i nenes de 4 anys. Hem conegut l'obra fotogràfica d'en Chema Madoz. Hem vist quins elements naturals surten a la seva obra i com ell els transforma en d'altres objectes. I aquesta ha estat la nostra intenció, fer les nostres creacions amb objectes que tenim a prop: Pedretes del pati.